atlascoo ben yaşadım 3 4 ayda geçti. Biraz da ben sebep oldum buna çünkü duyusalim, bebegim durmaz vs diye kendimi eve kapatmıştım. Baktın hava iyi hemen kendini dışarı at,kimseyi takma, alabildigin kadar yardım al ve en önemlisi pozitif ol. Anneliğe alışma sürecindesin, alışınca da tadından yenmiyor emin ol 😍 hosgelmis kuzun, hoşgeldin yeni anne herşey güzel olucak emin ol 🌸