kuzeytobaby çocuğum 8 yaşında ve okulda doktorlar muayene etmişti. Kalp ritminde sıkıntı şüphesiyle çocuk doktoruna yönlendirildik. Çok şükür EKG temiz çıktı. Kan tahlillerini de doktor pazartesi günü bakicam dedi. O zamana kdr beklemek zor gelir diye burda paylaşmak istedim. Ayrıca teşekkür ederim 😊🥰