mahseb 8 aylık bebek anneleri bu şekilde olan var mı ? Desteksiz oturuyor ama dönme yok , tummy time sevmiyor , emekleme yok 🙎
Svly006 mahseb benim kızımda öyleydi 9 buçuk aylık falandı önce döndü sonra emekledi şuan 10 ay 22 günlük yürümeye çabalıyo acele etmeyin zamanı gelince hepsini yapar 😊
Aksoylu24 mahseb benim oğlumda 8 ay 8 günlük. Desteksiz oturuyor, sürekli dönüyo. Bizde de emekleme yok ama baya sürünüyor. Özellikle biraz ilerisine dikkatini çeken bişey koyuyorum. Sürüne sürüne geliyo 😂😂😂( terlik- kumanda- bardak falan. Bunlara çok meraklı )
nurannnn ucoglanannesi Allahım daha o kadar var mı 😂 benim bel gitti yaklaşık 10 kilo taşıyorum her gün 🤦♀️ emeklememeye yemin etmiş sanki su an 9 buçuk aylık 🤣
24032023 ucoglanannesi bu oğlan çocuklarının geneli böyle tembel heralde benimki de 12 buçuk aylık ne emekliyor ne yürüyor hala beklemedeyiz 😏😄
Svly006 nurannnn benim kızım da hiç sevmezdi yatırınca direk ağlardı sonra uyku eğitimi veriyim dedim beşiğinde kendi kendine birden dönmeye başladı şimdi de oturmak bilmiyo ya kucak istiyo ya yürüme arkadaşıyla yürümek istiyo
rumukcumm mahseb emekleme zaten bir gelişim basamağı değil her bebek emeklemek zorundada değil bunu bilin ve sakinleşin :) dönmede her an olabilir kenarlarda bırakmayın aman düşmesin bıdık :) kötü düşünceler olmasın aklınızda..
bakkalemzigi mahseb endişeni çok iyi anlıyorum hep ne zaman olcak diye düşünürdüm bende bebeğim 1 yaşında emeklemeye başladı birden bir hafta sonrada koltuk kenarında sıralamaya başladı
mahseb Ya çok teşekkür ederim cevaplarınız için. İlk bebeğim olunca telaş yapıyorum hani bir şeyleri eksik yapıyormuşun gibi
nurannnn Svly006 malesef yürümek çok istiyor sürekli gezdir diyor gezdiriyorum yürüteçte sevmedi ve geri gidiyor belki ben insanların yürüteçe ön yargılarından dolayı hiç bindirmedim bindirmedim şimdi oda binmek istemiyor. Keşke bindirseydim yürüme arkadaşı da var sürmeye çalışıyoruz sürekli ama benim belim kopuyor artık akşam yattığım yeri beğeniyorum 😄🤦♀️🤦♀️
Svly006 nurannnn yaa ben bindirmiştim yürüteçe ama şuan onu kullanmak istemiyo yürüme arkadaşı da gerçekten belli bi dakikadan sonra yoruyo insanı belim ağrıyo artık eğilmekten benim de hadi oturalım kızım biraz diyorum 1 dk oturup geri kalkıyoruz 😊 sağolsun 1 dk dinlendiriyo annesine onu da yapmasaydı napardım 😁
Bilgem2009 mahseb her bebek farkıdır diye düşünüyorum. Benimde bebeğim henüz 6 aylık destekli oturuyor ama sağa sola dönemiyor tummy Time dan nefret ediyor😂 ama yeğenim var oda 6 aylık sürekli sağa sola dönüyor tummy time tapar böyle yani Farklı olur bebekler
asellkus Merhaba benim ilk oğlum emeklemeden yürüdü korkulacak birşey yok…komşumun bebeği 9 aylık emeklemediği için doktora götürdüler doktor emeklemek bebeklerde bir gelişim evresi değildir emeklemeyebilir demiş…yani bazı bebekler emeklemeden yürür emeklemeyen anneler endişe etmesin
Momsinemmom Aynısını yaşıyoruz doktorumuz sıkıntı etme canı istemiyor dedi. Gücü kuvveti yerinde dedi
asellkus Momsinemmom endişe etmeyin benim bebeğim emeklemeye bşladığı an ilk işi kaneoe kenarlarından tutunup ayağa kalkmak oldu…oğlumun emeklemesi kanepe veya tutunacak biryere kadar gitmesinden ibaret oldu…hiç emeklemedi kanepe kenarından tutunup hep ayakta kalmayı tercih etti sınra da yürümeye başladı zaten