Tontis_annesii Kızlar oğlum 20 aylık fazla kelimesi yok sanki ya anne baba dede şiya ( kuzenin ismi lina) gedi(kedi) gıgı(tavuk) aiai(eşek) cikcik(civciv) bitti aydede hapşu ema(elma) agu(armut ) su top cıss bu kadar kelimesi var ama henüz 2 li yok
Annekizcicileri Tontis_annesii Bizimde aynıydı az kelıme vardı 2 yaşından sonra açıldı maşallah suan 28 aylık çocuğu seyı konuşuyor