Kızlar merhabalar ☺️ henüz çok yeni 13 günlük anneyim ve size bir şey danışmak istiyorum.Ben bebeğimi üç hafta gelişim geriliğiyle 36+3te 2100 gr 46 cm doğurdum.iki gün küvözde kaldı çıktık doktor bebeğin emsin 30 cc mama içsin yeter demişti.Bebeğim emiyor bazen 20 cc içiyor doyuyor mu aç mı kalıyor anlamıyorum.Az önce bi arkadaş günde 5-6 çiş yapıyorsa doyuyor demektir yazmıştı.Biz günde yaklaşık 7-8 bez değiştiriyoruz.bebeğimin doyup doyamadığını en iyi nasıl anlarım? mesela az önce 15 dk emdi uyudu bi saat sonra mama vermek istedim emmedi.15 dkda kaç cc içebilir? çok soru sordum sanırım hakkınızı helal edin 😊