hazalrojhat tabiki :) 1 litre pastörize günlük süt ve bi tane activia yoğurt kullandım . Sütü bi taşım kaynattım sonra kapattım .(kaynatırken böyle kepçeyle sütü iyice karıştırdım )Süt kaynarken maya için activia yoğurdu bi kaseye aldım. İyice karıştırdım .Süt termometresi aldım garanti olsun diye. Süt sıcaklığı 46-47 dereceyken bi kepçe aldım activiaya döktüm karıştırdım iyice . Bu arada fırını ısıttım . Karışımı küçük kavanozlara doldurdum. Kavanoz kapaklarını kapattım, fırına koydum üstüne de battaniye örttüm iyice. Fırında 6 saat kaldı . Sonra alıp buzdolabına klydum taş gibi oldu 🥰