momm_ Oglum 3 yasina basacak colyak testi yaptik negatif cikmisti ama bu aralar karni biraz şis ve karnim agriyor diyor yemekten sonra yine korku sardi neden olabilir
Mrvsmt2502 momm_ çölyak olsa çıkardı. Karın şişliği dışında ne gibi belirtiler var. Çölyakta geçmeyen ishal oluyor mesela.
mavigibibakti Doga_sever oluyor. Kabızlık ve karın ağrısı şikayetiyle kardeşime teşhis kondu kan örnekleri, endoskopi sonrasi