Mrvll Çocuğu için giden anne var mı acaba ? Gecikmiş konuşma için giden çocuklardan bahsediyorum. Neler yapıyorlar neler öğretiyorlar. Yaptıkları oyun,aktiviteler nelerdir. Kısaca bahseder misiniz, sır gibi saklanıyor sanki. Biz de bilelim
bircn1 Mrvll benim oğlum 9 yaşında bizde yeni başlayacağız bazı harfleri söyleyemiyor çok merak ediyorum bende
Mrvll Ozooo kaç yaş çocuğunuz? Nasıl bir şey yapmadı. Değerlendirme mi aldınız sadece. Seans olarak devam etmedi mi. Birebir çocukla çalıştı mi hiç
Ozooo Mrvll hayır ya sadece bi görsel vardı onu anlat dedi anlattım oğluma konuşamadı utanır zaten sonra direkt bunları kes dedi bol bol oynayın üç ay sonra gelin dedi
Asyaelisa Merhaba biz gittik.33 aylık dil gecikmemiz vardı evet katkısı var ama olay evde bitiyo her hafta etkinlik veriyo biz devam ediyoruz bazen bütün hafta çok iyiyiz bazen hiç bişey yapamıyoruz istemiyo. Genel olarak 0 ekran bol oyun diyolar
Mrvll Asyaelisa teşekkür ederim. Etkinlik ne veriyor mesela gerçekten çok merak ediyorum. Bizim evde oynadigimiz sıradan etkinlikler mi ?
Asyaelisa Kağıt uzerinde okumalar genelde kısa net cümleler gibi her hafta çıktılar yeni kelimeler verdi ben extra olarak cırt cırtlı kitaplar aldım onun üzerinde de baya konuştum ama hep kısa ve net kelimeler şeklinde
A2B4 Mrvll Canım aslında sır gibi saklnma degil senin çocuğunun skntisi baskadr ona göre etkinlik vs verir…başkasının burada yazdgyla yol katedemezssin….evet ekran 0 olacak….iş aslında evde bitiyor…. Kimi çocuk çabuk ilerliyor bu süreçte kimisi seneler alıyor maalesef…. Bazen ek sknti oluyor ergoterapi gibi… Bazen de terapis kaynaklı ilerlme olmyblyor…. Degerlndrmeni al ona göre yol katet…sana burada herkes de sunu bunu ypioz ama sana fydasi olmaz doğru yontmle ihtiyacınız olan eğitimi alarak ilerlemeniz daha doğrusu
Motherofmila Mrvll Biz gidiyoruz çocuğu tek alıyor. Ben olunca benim yanıma geliyor sürekli. Evde de oyun oynayın diyor.