yanaklibebek gerçekten çok güzel yönlendiriyor çocuklar anaları 😅 daha 1 ayda bizimkinin borusu ötüyor evde 🤦 ben alıp almayacağını bilemediğim için deneme amaçlı ucuz damaklı emzik aldım wee marka. Verdiğim zaman kavga ediyor resmen, tutmadı onu. Ama çok zorlanıyorum artık günümüz memede geçiyor, bir de diğerlerini deneyeceğim