Mugerrr oldu canım ameliyat. 5 ay oldu. Çok şükür iyiyiz. Bi at bakalım fotoğraf. Bizim bir grubumuz var. Kafası böyle olan bebek anneleri var orada. Onlara da göstereyim. 400 küsür kadın var. Doktora sor mutlaka. İçin rahat etmezse beyin cerrahına götür. Biz herşeyi orda öğrendik