Singer çok da donanımlı bi makine değil diye biliyorum( yeni çıkan modeller vardır belki) ismen çok duyulduğu için iyi zannediliyor. Ben bernette sewgo7 kullanıyorum çok pratik çok kullanışlı. Daha donanımlı bişey isterseniz sewgo8 de var. Ya da basit düz dikişler için kullanacaksanız alt modelleri. Kullanması çok keyifli bi makine. Ben 1.5 sene önce 7 bine almıştım şimdi fiyat uçmuştur tabi