İlk çocuğumda da böyle oldu ağzına memeyi alıyor emmiyor agzinda duruyor öyle ve ağlıyordu sarılık oldu mama verdik mamaya alıştı falan mamayla büyüttüm yani bu sefer emzirecem dedim ama bugün doğum yaptım bu bebekte emmiyor ne yaapcagim bilmiyorum uyuyor sürekli sağım yapıp verdim biraz ama asla emmek istemiyor sadece ilk aldigimda emmisti çok üzülüyorum napmaliyim