elifela231223 Merhaba 3 aylık bebeğim 1 haftadır sürekli ağlıyor sadece kucakta sakinlesiyor kısa bir süre doktora da götürdüm muayenesi normal idrar tahlili aldılar oda normal kolik de değil ne yaptıysam baş edemedim yaşayan varsa deneyimini paylaşabilir mi
moommyyy elifela231223 benimki de 3 aylık. Bugün başladı ağlamalar. Her şeye ağlıyor sebebini bilmiyorum
Ogretmenannex elifela231223 off sanırım atak altını açmak , ayak altına masaj yapmak , probiyotik kullanmak iyi geldi bize
elifela231223 moommyyy ay artık perişan oldum ne uyku ne yemek bittim yani çocuğa bakacak hal kalmadı
bal203 elifela231223 bazen 1 hafta surer bazende bidahaki aya kadar devam eder dedi bjzde 10 gun falan sürdü
Ogretmenannex elifela231223 bazılarında olmamış bazıları daha uzun sürmüş yani bir bakarsınız iki güne geçer yani umarım ☺️