zeynepyvz777 Başvuru ben beş aylık iken yapmıştım başvurum onaylanmış dağıtım da diyor sistemde ama ne zaman gelecek belli değil bebeğim bir ay yirmi ki günlük oldu aradığım da net bı tarih söylemiyorlar alanlar var mı ne kadar sürede size ulaştırdilar
zeynepyvz777 SweetMom__ ay ne saçma bir şey ya bir de yani onlar verecek diye almadım yatağımda yatıyor çocuk ben aradığımda bu aralar arayacaklar sizi diyor bekliyoruz bekliyor ne arayan var ne soran 😏
SweetMom__ zeynepyvz777 bilseydim başvuru yapmazdım ne mesaj ne habet var çocuğum büyüdü büyüyecek o zaman napacam onları ben
zeynepyvz777 Damladerin SweetMom__ aynen benle eşim de arada kaldık alsak mi alsak bile o gelince nereye koycam yerim yok ztn inşallah seçimden sora verirler belki şuan seçim var diye sallamiyorlardir
SweetMom__ zeynepyvz777 bilmiyorum kuzum ama istanbul paketleri kocaman olduğunu gördüm benim alacağım pakt ise zıbın mimnin😂