kubra3796 bizde de vardı doktor nemlendir dedi işe yaramadı doktora sordum uyuz mu diye yok dedi ama ben eczacı arkadaşıma danışıp xabion diye krem aldım iyileşti çok şükür ne zaman böyle olsa o kremi sürüyorum. Kokusu kötü ama işe yarıyor ve benim kızım daha da kötüydü çıkan yerde leke kalıyordu ve tek tük ama beyaz tenli diye çok dikkat çekiyordu