princees Nurcan_8034 bende bugün taktım veya baya kaşık sancısı çekiyorum artı kanamam da var sizde var mı kanama
1prensessannesi Nurcan_8034 benim bugün 3.gunum ilk 2 gün ağrım oldu adet sancısı gibi. Agri kesici ole durdum. Bugun biraz daha iyiyim.Regl iken taktirdim. Kanamami kesti suan damla damla geliyor. İlk 2 3 ay lekelenmeler olur dedi.
One-life Nurcan_8034 ertesi güne bişey kalmaz uzun sürerse yada çok kanama yaparsa mutlaka git ama söylemiştir zaten doktorun ilk gün oluyo aşağı doğru bi baskı ve ağrı sonra geçiyo geçmiş olsun
1prensessannesi Nurcan_8034 yani regl sancısı gibi biraz daha farklı oluyor. Ama ağrı kesici içtim ben hep yoksa geçecek gibi değil
Beyzaaa22 Nurcan_8034 bende taktırdıgımda tam 2 saat boyunca ağrım hiç geçmedi ilaç içmeme rağmen ve aşırı şiddetliydi fakat 2 saat sonra hiçbirsey hissetmedim muhtemelen ertesi güne bişey kalmaz
DuruAselEmr Nurcan_8034 Bende dün taktirde dün daha fazla ağrım vardı ilaçta içemedim oruçtan dolayı bugün biraz daha az çok şükür.
princees DuruAselEmr ben 3 gün önce taktırdım da kanamam var leke leke acaba oruç tutuluyor mu tutulmuyor diye duydum da ne yapacağımı şaşırdım
princees Nurcan_8034 hayır hala çekiyorum 😒sizin geçti mi acaba ve hafif hafif kanamam hala devam ediyor