Ben doğum yaptığımda göğüs ucum bile yoktu doğru dürüst çok çabaladım sakin vazgeçme sürekli ağzına sokturmaya çalış ben hastanede tutturmuştum çok şükür eme eme çıkardı ucunu. Göğüs ucun ne durumda? Pompa kullanabilirsin yoksa biz önce pompa takıyorduk ucunu çektikçe kabarıyordu sonra hemen bebeğe tutturuyordum