Kızlar merhaba oğlum yedi aylık Son 2-3 haftadır dışarıda bebek arabasında sürekli ağlıyor, kenara çekip uyutuyorum 15-20 dakika uyuyor yine başlıyor ağlamaya. Pek kalın da giyindirmiyorum tulum, üzerine tulum mont giydiriyorum. Sanki beni buradan çıkar diye bas bas bağırıyor Bu yüzden dışarı çıkma hevesim bile kalmadı artık, şöyle rahat rahat bir AVM’nin içerisinde 20 dakika dolaşamıyoruz. Ağlamaması için ne yapabilirim sizce neden ağlıyor olabilir bebek arabasında🙄😒