55 günlük bebeğim var emzik vermek istemiyordum bugune kadar direndim neden diye sorarsanız bıraktırmak zor, hijyeni zor, damak diş yapısı bozukluğu falan hiç vermeden idare etmek istedim ama 3 gündür çok zor günler geçiriyoruz ne duruyor ne uyuyor hiç mutlu değil emziği verdim mecbur hemende tuttu ama nasıl kullanmalıyım? tüm gün sürekli ağzında mı olacak? lütfen hiç bilgim yok bilgi verir misiniz