Kızlar selam 👋 dünden beri sütüm çok az geliyor. Bebeğim 22 günlük daha. Arttırmak için gerekli şeyleri yapıyorum rezene, uyku, dinlenme hatta bugün eşim bestlak damla ve manuel pompa aldı geldi onları da kullanmaya başladım. Pompayla sağdığımız her sütü farklı poşetlerde mi saklamamız gerekiyor. Yoksa bir iki saat arayla sağdıysak iki sütü birleştirsek olur mu?