ebykkbc Merhaba anneler, 43 günlük bebeğim var ilk başta sleepy natural kullandik fakat kalıbı çok küçük bacaklarını sıkıyordu şuan da da jenny willy kullanıyoruz bundan da pek memnun değilim taşma yapıyor önereceğiniz memnun kaldığınız bez var mı acaba
Abaegrk ebykkbc evet sleepy nin kalıpları dar o yüzden olması gerekenden bir numara büyük kullanıyoruz biz başka marka denemedim.
asellmomm11 ebykkbc sleepy ile başladım memnun kalmadım hep taşırıyor baby turco ya da molfix almayı düşünüyorum
Melikemg baby turco güzel sleep asla önermem hiç güzel değil dışına çıkarıyor çok dar kalıbı rahat değil
bana1cocukyetti ebykkbc Molfix pure soft kullanıyorum 7 aylık bebeğim hiç taşma sorunu yaşamadım fakat tek kötü yanı lastik izi yapıyor biraz
sydamomy Sleppy 20 gün zor kullandık 1 numarasını bitirmedim bile sürekli taşırdı çok kötü Molfix kullanıyoruz çok memnunum