miniklerle1 İsrail ürünü olduğu için artık Domestos almıyorum kızlar aynı etkiye sahip güzel bir çamaşır suyu var mı bildiğiniz ?
marsiyen miniklerle1 Şu bir gerçek ki Domestos kalitesinde bir ürün yok. Diğerleri onun alt segmenti. Ben çiçeğim vs kullandım ama yok maalesef aynı etki mümkün olmadı.
morrrrengiiii homm bitkiselden sipariş ettim ben kullanıyorum hem türk malı hemde güzel koku temizde yapıyor
livanurvealpinannesi61 marsiyen çiçeğim marka aldım domestos ile arasında hiçbir fark yok sadece ismi farklı yani. Mintax var oda aynı. Aynı sonucu aldım ikisinde de siz nasıl almadınız ki tuhaf
Themom_ marsiyen Katılıyorum üstüne daha iyi bir çamaşır suyu yok. Hele kar beyaz, beyazları gerçekten kar beyazı yapıyor.
Nobodyyy111 livanurvealpinannesi61 ben de mintax kullanıyorum bence de aynı tek farkı biraz daha ağır kokuyo domestostan
livanurvealpinannesi61 marsiyen valla ben kullanıyorum gayet güzel temizliyor ben fark göremedim hiç lekeleri çok güzel çıkarıyor
bebeimhosgeldin Bingo oksijen kullanıyorum ama asla memnun değilim klozette hep leke bırakıyor hergün resmen çitilerek temizlesem de çıkmıyor. Kayınvalidem Güldal kullanıyor ordayken denemiştim güzeldi bi dahakine onu alacağım
ugurbocegimm Abc kullanıyorum yıllardır memnunum karbonatlısına denk geldim gecen onu aldım memnun kaldım. bingo da güzel
Sassolsobe miniklerle1 kesinlikle abc yoğun kıvam domestosa çok yakın , olaylardan önce stoklu dpmestos almıştım bitince 3-4 ürün denedim ama abc yoğun kıvamdan şaşmam artık
marsiyen Themom_ Ben bebeğin kakalı çamaşırlarını birkaç damla Domestos koyduğum sıcak suda bekletiyorum, duruluyorum sonra bebeğin deterjanı ile tekrar yıkıyorum. Hiç leke kalmıyor. Çiçeğim sarartıyor.
Themom_ marsiyen ben de öyle sıfır leke 👌 Beyazlarımı önce kısa programda 40 derece de sadece kar beyazı ile yıkıyorum sonra perwoll beyazlar icin yoksa renkliler icin deterjanla yıkıyorum fosforlu beyaz oluyor resmen cok memnunum
livanurvealpinannesi61 marsiyen ben bizim kıyafetlere kullanıyorum sararma VS olmadı memnunum yani. Çocuklara kullanmıyorum zararlı olduğu için.