Busraaelaa Kızlar dişim kırıldı doktor çekilmesi lazım dedi ama diş çektiren var mı aranızda zor mu oluyor hissediliyor mu korkuyorum birde emziriyorum sorun olur mu acaba fikir verir misiniz doktor bişey olmaz dedi ama
amansallagitsin Busraaelaa hayir olmaz soylersnz emzrdgnzi ona gore uysturma dozunu ayarlarlar. Uyusturduktn snr brsy hisetmyrsnz
Gamzosgamzos Busraaelaa çekilirken birşey hissetmiyorsunuz bir hafta ara ile 4 tane 20 lik diş çektirdim sadece çekildikten sonra kanama biraz uzun sürüyor ve doktor afedersiniz tükürme diyor o kanı yutmak zor beni rahatsız etti onun dışında bir sorun yaşamadım bebeğimi hemen emzirebilecegimi söylemişti doktorum
hbbt Busraaelaa emin ol çektirdiğin zaman diş ağrısından daha fazla bir ağrı yaşamayacaksın kullanılacak morfin emzirmene engel değil şöyle düşün sezeryanla doğum yapan bir sürü kadın var ama doğumdan sonra herkes hemen bebeğini emziriyor alacağın Morfinanesteziden daha zararlı değil o yüzden şimdiden geçmiş olsun emzirmeye devam 🥰
Busraaelaa amansallagitsin daha önce kanal tedavi dolgu falan yaptırdım ama hiş diş çektirmedim aşırı korkuyorum teşekkür ederi 🥰
amansallagitsin Busraaelaa kanal tedavi daha aci bi durum dis cektrmen onn yannda hc brdy bnd kanal tedavi yaptrdm o kdr cnm yandi ki yani anltMam dis cektrmek cok daha ii onn yannd
Busraaelaa amansallagitsin evet bende kendimce kanal tedavi daha zordur diye düşüniyorum çünkü sinirlere dokunuyor derin temizliyor kanal tedavi de bunda hemen cekecekte kök sıkıntı olur mu kolay cıkar mı kafam da bir sürü soru inşallah kolaylıkla cıkar bugün gidecek gibiyim çünkü geceleri de agrı yapmaya basladı 🥲
Busraaelaa Kelebekakkor99 ne güzel benimki meme de de uyudugu için uzun süre bekleyemem heralde zaten cok aglar onsuz uyumaz çok agrımış mıydı peki çekilirken de sonra da teşekkür ederim bu arada🥰
Busraaelaa hbbt yani sezeryanı düşününce aynen öyle tamam o zaman emziriyorum çok teşekkür ederimm cocuk doktoruna da sordum diş doktoru emzir dediyse emzirebilirain dedi🥰
Bett1 Busraaelaa diş cektirmedim ama kanal tedavisi yaptırdım hiç bir sorun olmaz dirwk emzirebilirsin dedi doktor
Busraaelaa Bett1 anladım çok teşekkür edeirm demek ki bişey olmuyor ama zaten sezeryan da da o kadar agrı kesici uyusturucu yapıp hemen cıkınca emzir diyorlar
Bett1 Busraaelaa çıkınca bile değil daha beni dikerlerken hemşire getirip emzirmemi sağladı 2 oğlumda da o şekilde olmuştu
Busraaelaa Bett1 yani demek ki bişey olmuyor suan geldi iğne yaptı bekliyorum doktor hemen emzirebilirsin sorun olmaz dedi
gurbetcimami Busraaelaa ben hamileyken diş çektirme emzirirken de hem kanal tedavisi hem implant yaptırdım tek sorun o an pek hissetmiyorsun ama dişi sağa sola çevirdikce orda biçelerin koptuğunu hissediyosun o his kötü ama iğne biraz acıtıyor malesef
adenru Busraaelaa yirmilik çektirdim emzirebilirsin bölgesel anestezi oluyor zaten dedi sorun yok dedi hatta bu ay çektirdim
Alerjikrinit Busraaelaa 3 aydan büyükse bir kaç saat sütünü sağ dök demişti 6 aydan sonra bir şey olmaz demişti bana ben kanal tedavisi yaptırmıştım