Azli Kızlar selam doğu için tayinimiz çıktı nerelerı onerırsınız nerelerı tercih edıceksınız doğuda olanlar nereyı önerirsınız nereler dış karakol olarak gecıyo bilgılendırırmısınız
miniklerle1 Azli Biz Erzincandayız burası doğuya göre çok güzel tavsiye ederim. Eğer listenizde varsa tabi.
Lareninannesiii Azli biz bingöldeyiz ama pek tercih etmenizi önermem asıl görev yeri merkez ama sürekli görevde, karzelde , dağda bayırda . Kışın neyse de yazın hiç eve uğramıyor
Nkocak Lareninannesiii biz bingölden döndük katılıyorum size ama artık doğular hep böyle ki yani görevsiz dağsız bayırsız yok hele ki komando iseler allah yardımcıları olsun 🤲
Hils marsiyen yani biz alışamadık, büyük şehir olmasına rağmen mahrum olduğunu düşünüyorum bilemiyorum belkide ne istediğine de bağlı olabilir.
whiteblack Azli umarım iptal olmaz senenin birindedeböyle olmuştu sonra iptal etmişlerdi tercih açılması lazımdı şimdiye diyor eşim 🤷🏻♀️
K2C2 Azli Şanlıurfa Viranşehir de 4.5 yıl öğretmenlik yaptım askere Doğu diye geçer mi bilmiyorum ama ben memnundum
gamzes-26 Mardinden geldik küçük bir ilçesindeydik ama güzeldi mardin ve midyat arasında eşimin görevleri pek uzun olmuyordu bugün gitse ertesi gün sabaha karşı gelirdi nòbet ve mesai usulü çalışırdı
Gonzalezz whiteblack eşim 7yildir çalışıyor,hiç bir sene iptal olduğunu görmedik.2yil önce doğudan batıya geldik mesela iptal olsa nasıl gelelim
Yagmursonrasitoprakkokusu Azli Biz Mardin’den yeni tayin olduk, merkezdeydik ve çok memnun ayrıldık. Tavsiye ederim. İlçeleri de merkeze uzak değil ve genel anlamda güzeller