Herkese merhaba. Kızım 20 günlük. Beşiğine koyduğum zaman en fazla yarım saat içinde uyanıyor. Ama yanımda yattığı zaman saatlerce uyanmıyor. Gündüz yanında yatarken korkmuyorum ama geceleri birlikte yatarken ona zarar veririm diye çok korkuyorum. Kızımı beşiğine nasıl alıştırabilirim? Bu konuda yardımcı olabilecek var mı?