3bucuk ayligiz hafif reflumuzde var. Meme reddi var hafiften 5 dk emip sonra agliyo istemiyo normalde 15 20 dk emerdi. Bugünde emerken bi posta kustu emdikden sonra da 4 5 kez kustu. Peynir kıvamında değil sanki ağzında tutmuş da tükürükle bir onu çıkarmış gibi tükürükle karışık süt. Neden olur gazdan mi refluden mi usutmus olma ihtimali var mı. Fazla geçme ihtimalini düşünmüyorum çünkü zaten az emiyo bu kadar nasıl kusiyo ac kaliyo diye üzülüyorum . Usutmus olmasından korkuyorum. Hangi sebepten olur