yirmiikikasim23 kizlar pazartesi 4.asisi olacagiz buyuk ihtimal demir ilaci vericekler. saglik ocagininkini oneriyomusunuz yoksa baska marka varmi gaz kabizlik vs yapmayan. biogaia kullaniyoruz ayrica d vitamini de ocean kullaniyoruz
gerginim yirmiikikasim23 ya bence onu vermeyin , microfer kullanıyoruz biz adını yanlış yazmıs olabilirim ama yazınca cıkar içerigi temiz
yirmiikikasim23 gerginim biogaia probiyotik☺️ demir ilaci almadim daha almadan once oneri almak istedim
Busraaelaa yirmiikikasim23 yok kendi paranızla alıyorsunuz pahalı biraz ama bebeğinizin saglığı için öyle düşünün
Busraaelaa yirmiikikasim23 en güzeli bizde öyke yapıyoruz çünkü sağlık ocagının verdiği demir ilaçları cocukların dişini boyuyor galiba d vitamini de iyi gelmiyor gaz yapıyor ben hiç kullanmadım bu yüzden geçmiş olsun inşallah size de faydalı olur 🥰
Tugcceknr Hem d vitamini hemde demir ilacını Ocean kullanıyorum sağlik ocağının verdiği gaz kabızlık yapmıştı