Bazen kahvaltıyı bile zorla yaptırıyorum diğer öğünler yok ağzına bile almadan burun çeviriyor neler pişirdim neler hazırladım da yemedi yediği günlerde sayılı gerçekten en düzenli öğünümüz kahvaltı yoruldum gerçekten artık ne zaman düzelir diye bekliyorum önce üsteliyordum bıraktım artık inatlaşıyor diye ama yine yemek istemiyor bu sorun ek gıdadan beri var çok haraketli bide 2 dk oturmuyor daha iyi yemesi lazım acıkması falan yani nasıl bir yol izlemeliyim yemeyen çocuğunuza ne yapıpta veriyorsunuz hepsini yiyor meselâ🥲