yagmursahbazdamar her bünyede herşey aynı etki olmuyor . Bütün berşeyde şikayet var ona bakarsanız. Ben özellikle sordum doktora bir problem yaşamazsın dedi kendisi de kullanmış bazen ilaç firmaları doktorlarla anlaşma yapıyorlar doktorlarda prim için onları öneriyor . Yani bünye meselesi ben kullanacağım sonuçta hangi ilaç sağlıklı ki düşündüğünüzde