Merve6161 merhaba bütün baktığım konularda önüme siz çıktınız tesadüfen. Öncelikle benim de bebeğimn Alp değerleri 900 3 gün sonra 1372 çıktı sonra sizin zelweger sendromu yazınızı görünce arastrayim dedim onda da gevşek bebek konusuna yorum yaptığınızı gördüm benim bebeğim de gevşek bebek:( yani 6 aylık desteksiz oturdu ama 11 aylık dönmeye başladı, 14 ayında emekledi şuan 18 ayı bitirdi doktora götürdüm yürümüyor die alkalen fosfataz değeri sadece yüksek çıkmış diğer değerleri normal. Ve sizin bebeğiniz de sürekli agliyomus sanırım bizim de hep memnuniyetsz sürekli agliyo ve aşırı aşırı bana düşkün:(