Herkan1807 zaten bitinizde bile tespit edilse tüm aile bireylerine koruyucu bir tedavi uygulanıyor. Doğumu müteakip bizde tespit edilmişti, eşimde ve bende, ki evde anneanne ve babaanne de vardı. Ama çok hızlı fark ettik ve doktorumuz da çok iyiydi. Bebeğe de, büyüklere de bulaşmadı. Ben emzirdiğim için kullanmadım ama eşim krem telaşına bile girmedi, tablet kullandı. Ben kremle uğraştım:)) ama hani gayet bi anksiyete oldu bende uyuza karlı, abartıp kükürtlü sabunlar vs kullandım, kaşıntım hiç geçmedi ama doktor söyledi kükürt alerjisi başlamış. Panik işte :(( yılan derisi gibi dökülmüştü kurulultan cildim '/ trajedi idi