Hanımlar aranızda remeron antidepresan kullanan var mı ? Bana bu ilacı doktor 15 gün önce yazdı hastanede panikatak geçirdiğim için. Bide iştah artışı için aşırı kilo kaybım vardı. Sorum şu bu ilacı yarım alsam iştaha bir etki eder mi iştahım kesilsin istemiyorum 15 gün sonra doktor randevum var 1 ay kullan gel demişti. Yarım içen varsa bu ilacı iştahta bir problem oluyor mu acaba bunu merak ettim eğer iştah kesiliyorsa tam devam etmek isteyeceğim doktordan.