Smyrnaasimrani Emerken kızım biraz sıcak geldi ölçtüm 37 gösteriyor ben de 37.2 çıktı ateş 3 gündür ara ara hafiften yükseliyor hangi derecede ateş sayılıyor bebeklerde acaba ben hafif grip gibiyim bebeğime de benden geçiyor olabilir mi. İlk bebeğim tecrubesizim
Rabiaustkat Smyrnaasimrani gripsen dikkat et maske tak. Birde 37bucuktan sonrası ateşli oluyor dikkat et sürekli takip et
Yakar Smyrnaasimrani cnm gripten maske tak nefesini verme çocuğa geçer ben 37 oldummu ateş düşürücü ısırıyorum ama
Minnakfasulyem Smyrnaasimrani makattan ölç mutlaka ben o hatayı geçen yaptım koltuk altından 37.8 olan ateş doktorun yanına gittiğimizde 39.8 di makattan ölçtük en doğru ölçüm kulak içi ve makat
Smyrnaasimrani 13seda aşıda da en fazla 37 olmuştu ondan yüksek mi sayılıyor bilemedim bir kat soydum zaten iner herhalde birazdan
13seda Smyrnaasimrani Saat başı ölç ateşini canım çıkmaz inşAllah daha da Rabbim şifa versin bütün bebişlerimize
Smyrnaasimrani 13seda çok şükür indi zaten deli gibi emiyordu baktım sütüm soğuk geliyor belki o iyi geldi
Smyrnaasimrani Minnakfasulyem ben dokunmatik olanla oluyorum alnından ölçü en doğrusu diyolar acaba aynı şekilde makattan da dokunmatik ölçülür mü
Minnakfasulyem Smyrnaasimrani hayır en doğru kulak içi ve makattır bizzat doktorum söyledi sanmıyorum doğru ölçeceğim alın ölçerlerde de iki kaş ortası en doğru sonucu verir
Ice Benimde bebeğimin ateşi 37.5 du dr a götürdüm ben hastaydım bebeğime geçmiş 😞 çok huzursuz nasıl geçecek bu hastalık hiç bilmiyorum anne olmak gerçekten çok zormuş😢