MiRRannra bazı hekimlerden anneler abartmayın bir öğünde üç dört kaşık yese yeter cümlesini duyunca pek takmamaya başladım sabah öğlen akşam farklı farklı yemekler yapar ara öğünlerde kurabiye galeta kraker kek vs vs yaparım şekersiz.. ertesi güne aynı yemeği vermem uğraşmaktan vazgeçmedim pek hala ama çok yoruluyorm daha öncesinde çok daha kötüydm yemeyince hop başka yemek yaparm yada market yada parka götürp yedirmeye çalışırm yani yaptıklarından bir iki yese yeter diyorum bazen onu bile yemiyor pekte takmamaya başlamamışm aslında yazdıklarımı okuyunca dhsjjsjs ama sağlıklıyız şükür çok şükür