MiRRannra sizin sıkıntınız tam olarak nedir ?
Saldırganliginizin sebebi burdaki anneler mi , akıl veriyor diye mi kötü oluyorlar, yanlış yapıyorsunuz çocuklar açlıktan ölmez her verdiğinizi yemez, muzu ezip zorla yediriyorum diyorsunuz , nasıl sevmesini bekliyorsunuz çocuklar israra gelmez ,altı yaşında oğlum çok yemek seçiyor okadar hak veriyorum ki keza 3 yaşındaki oğlumda bende 20 yaşıma kadar ciddi yemek seçen biriyken neden anlamayayim çocuğu, herşeyden yedirmek içirmek zorunda değilsiniz, yemekleri tanımasına izin verin bu kadar stres yaptığınız için hepten yemeyi bırakmış , insanlara saldırmayı kesin ,tavsiye veriyorlar herkes aynı şeyi konuşuyorsa doğrusu bu mu acaba diye sorgulayın ,işinize gelmeyen yorum sahibi anneyi anneliğinden vuramazsiniz buna hakkınız mi var sanıyorsunuz