Kızlar merhabalar doğum yaptıktan itibaren 1.5 ay süren bir göğüs ucu yaralarım oldu aglaya ağlaya emzirdim krem ve bitkisel yöntemler ile bi şekilde geçti taaki düne kadar 🥺 her iki göğsum tekrar yara olmaya başladı neden bu şekilde tekrarladı lütfen bana bı çare söyleyin daha fazla yara olmadabyne yapmalıyım?🥺