_rem161 merhaba bizdede testis koyulugundan kortizl acth ve bi sürü değer bakıldı. Kortizol 1.39 cıktı snra tekrar kan verdik kırtisol 1.32 acth 60 cıktı snra dıktor kortizol cok düşük acth yğkleme testi yapmamız lazm dedi. 17-oh de istedi. Yurtdılndan ilac getirttik snytech gibi bişeydi adı. Onu yaptırdık. İlacı vermedn önce kortizol 1.17 , acth 93 cıktı. 17 oh degeride 3.43 cıktı. Sizin kaçtı 17-oh acaba. Kah hastalıgı belirtileride yok kusma cok nadir. Kilo alımı iyi. Sonuçları henüz göstermedik. Testisleride aşırı koyu değil aslnda. 37 haftalık 2300 gr dogdu. Acaba bizdede takiple normale döbermi cok korkuyorum. Hipospadias yani oeygamber sünnetli dogdugu içn biz endokrine yönlendirildik o yzdn cok araştırılıyor