Sedefff iyi akşamlar yedi yıl önce ilk oğlum 1 hafta kaldı doğunca solunum sıkıntısı yaşadı,7 ay önce de ikinci oğlum kaldı doğunca solunum sıkıntısından 6 gün.Geçmiş olsun ilk bebeğimde çok üzülmüştüm ikinci de biraz daha rahat atlattım.Allah yardımcınız olsun çabucak sağlığına kavuşsun bebeğiniz evinize dönsün.