Kızlar demin öyle bi aptallık ettimki siz dikkat edin diye yazıyorum 😣 8 aylık bebeğim var yerde oyuncaklarıyla oynuyordu uslu uslu bende orucluyum halsiz düştüm koltuga uzandım uyuyakalmısım 😫aynı odada olmamıza rağmen bebeğim aglamıs ve duymamısım nasıl uykuysa ölüm uykusu gibi 😣 karsi komsumla asla konusmadıgımız halde hatta bana dusman diyebilirim benim yakın arkadaşımı arayıp haber vermiş bebegi çok aglıyor ama ondan ses cıkmıyor acaba bişeymi oldu diye. 🤦♀️ arkadasımın telefonuna uyandım bebeğim hıckıra hıckıra aglıyodu aldım hemen sarıldım öptüm yavrum içini çekiyordu ağlarken 😭 o kadar kötüyümki kim bilir nasıl korktu ağladı yavrumun o durumunu dusundukce içim parçalanıyo. Yarım saat kadar uyumuşum muhtemelen 20 dk filan ağladı. Ben nasıl anneyim yaa nasıl duymadım hala aklım ermiyo gece oglumun bi cıt sesine uyanırım halbuki. 🥺siz siz olun benim dustugum hataya düşmeyin bebeğim emekliyor cok hareketli basına başka şeylerde gelebilirdi Allah korudu yavrumu.