Noname21 kızım 4 ay sonra 4 yaşını dolduracak. Havluyu yere atma, oyuncaklarını odadan odaya taşıma, kalemleri dağıtmak gibi haylazlıkları yapar, ama hiç kızmadım. Hatta öyle yaptığında hiç tepki vermiyorum, tepkisiz kalınca bir daha yapmak istemiyor, çünkü eğlenceli değil. 30 dk sonra kendisi oyuncaklarını toplamaya başlar, kestiği kağıt atıklarını çöpe atar. Çok tepki göstermezseniz sizin evde yaptıklarınızı kendisi taklit etmeye başlar. Çorabını, üstünü çıkarır kreşten gelince, direk çamaşır makinasına götürür, çünkü anne babası da öyle yaptığı için, aynısını yapmaya çalışıyor.