birgunes21 tam buğday unu diye satılıyor. Daha vitaminliymiş, ben ekmeğini makarnasını da ondan yapıyorum, şimdi 19 aylık artık mantı da yapıyorum onu çok seviyor hem protein hem karbonhidrat. Benim oğlum aslında çok zayıf ama bal yanak belli olmuyor😊
Bebek irmiği de buğday ruşeymi de güzel besinler
Tarhana da keza öyle ben evde yaptım hayatım da ilkkrez yaptım ama oldu😊 hazır alınan tarhanalarda mayalama süresi kısa oluyormuş o da tadı ekşi oluyor, ben 15 gün mayaladım tatlı bir tadı var