Hangi marka kullanıyosunuz memnun musunuz silmeye gerek olmayan
Zeynepazram ben nisavit kullandim memnumdum
Zeynepazram lansinoh kullandım memnun kaldım ben
Zeynepazram weewell
Zeynepazram lansinoh ve gold ikisinden de memnun kaldım
Zeynepazram nas lanolin kullandım
Zeynepazram lansinoh kullandım memnundum ilk günler yara olacak gibiydi hemen geçirdi