Miniktirtil Benim kızım 13 aylık. Çalışıyorum ve çalıştığım günlerde sabah 7-7 buçuk gibi uyanıyor emzirip o şekilde işe gidiyorum. Gün içi yemesi için bir öğün kahvaltı (yulaflı kahvaltı, yumurta çeşitleri, pancake çeşitleri yanında en fazla bir çay kaşığı kadar bal ve kahvaltılık vs), iki öğün ana yemek (biri mutlaka çorba oluyor diğeri de o gün evde ne yaptıysam o yemekten) ve iki öğünde ara öğün (meyve, meyveli yoğurt, yoğurt, kefir veya hazır kavanoz mamalardan) bırakıyorum. İşten eve döndüğümde ise bir kez emziriyorum. Sonra bir daha uyumadan önce arı mama yapıyorum. Onu yiyip uyuyor. Gece de genelde iki defa emmek için kalkıyor. Her öğünde her şeyi bitiriyor gibi bir durum yok tabi ama genelde kızım ayırt etmeden her çeşiti yiyor. İzinli olduğumda ise ara öğün sayısında azalma yapıp gün içi uyku öncesi emziriyorum.