Yeni dogum yapan anneler bir sut tozudur ne kadar cok su icerseniz o kadar cok sutunuz olur sahsen bu cumle benim hayatimi degistirmisti. Emzirmeyi annenin de bebegin de ogrenmesi zaman aliyor kendi yonteminizi bulacaksiniz kendinizi yetersiz hissetmeyin. Hicbir sey olmasa bi ameliyattan ciktiniz bunu unutmayin bu yuzden kimsenin size daha once davrandigi gibi davranmasina izin vermeyin. Sezeryanla ilgili tum sikintilar max 15 gun sonra geciyor ben olucem saniyodum ama bakin hala hayattayim :) kabiz olmayin nolur, gaz cok sikinti. Kayisi suyu, eti burcak ve corekotu kaynatip icmek bana cok iyi gelmisti. Duphalac bebege bile gaz geciriyor bence. Bebegin kilosuna ve kendi kilonuza takilmayin. Bebek saglikliysa kilolarin bi onemi yok. Emzirmenizi kolaylastiracak urunler alin eğer hamileliginizde almadiysaniz. Mochi ve gumus kapak benim hayatimi kurtardi. Allah anali babali buyutsun :)