Aslnakn Merhaba kızlar oğlum 7 aylık olmak üzere 6. Ay kontrolünde 300 gr almıştı diğer aylara göre az almıştı zaten. Bu ay da tarttık hala aynı kiloda hiç kilo almamış ya çok hareketli ama az da olsa alması gerek diye düşünüyorum neden almıyor acaba. Tam 7. Ayı gelince doktora götüreceğim ama yaşayan var mı
Ceylan388 Aslnakn ya kendinizi kasmayın bu kadar belki boyu uzamisyir belki baş çevresi kilo alan çocuk mu sağlıklı oluyor sadece annelerimiz kendimizi kasmayalim lütfen hersey olacağına varıyor strese gerek yokkj
kadirkerim Aslnakn ayına göre herşeyi normalse sorun yok canım boyu uzamıs olabilir dediğin gibi çok hareketli vermemişte sonuçta yemesi içmesi varsa bi sorun yok bencede
Bebeginibekkleyenn Aslnakn bizimde durdu en son 11 aylıkken 8 kiloydu bakalım bı kaç gün sonra kaç Gr almış
Aslnakn arennehir şuan 7.9-8 arası çıkıyor ama 6. Ayında da bu kilodaydı zaten boyu uzun biraz zayıf görünüyor birde zayıf olması tabiki önemli değil ama hiç kilo almaması tuhafıma gidiyor
arennehir Aslnakn bnmde kızım suan 8 kg 7 aylık zaten doktorda 6 aydan sonra kilo alımları yavaslar demisti
Aslnakn Ceylan388 ya tabiki hersey kilolu olması değil ama hani hiç kilo almaması garibime gitti sütüm yetmiyor mu gibisinden
123ege Benimde aynı kiloda hiç almamış 6 ayından beri, doktor olabilir bir sıkıntısı yok dedi, kilosununda iyi olduğunu söyledi. Demek hareket ettikleri için almıyorlar, benimkide hareketli 😄