Ben iki yasimdaki kizima kullaniyorum bir cay kasigi tok karnina. Vucudunun belirli yerlerinde egzama olurdu. Cok sukur duzenli kullandigimdan beri nerdeyse bitti egzamasi. Emziren annelere de bir skintisi yok diye biliyorum ama doktora sormada fayda var