birprensesanesi fizikcianne 40 gün adet olmamıştım test yapıyordum ama negatif sonuç alıyordum kırk gün sonra adet olmuştum 6 gün sürmüştü meğer hamileymişim bayılınca ögrendim hastanede beta 1000 di
birprensesanesi fizikcianne normal gebelik testleri korkulacak birşey göremiyorum burda bazen geç döllenme olabiliyor.
fizikcianne birprensesanesi kız nasıl korkulacak bişey yok 40 gün adet olmamışın test bunu göstermemiş yani
gizemaktass sarifirtinam çok nadir olan birsey sanırım. Bu süreçte hastanede başka bir rahatsızlıktan yattım defalarca bakıldı ama çıkmadı 🤭
Bugleminannesi28 fizikcianne Adetime 12 gün kala kaset testle öğrenip aynı gün betaya baktırmıştım. Betada 2000 di.