Tgbtn Merhabalar.. bugün dişçiye gittim ve dişlerime tel takılması gerekiyormuş. Dişlerinde tel olan anneler var mı merak ettim,diş teli işe yarıyor mu iyi kötü yanları nelerdir, yaşım 30 bu arada.
Nobodyyy111 Tgbtn ben 19 yaşındayken taktım düzeldi. Sadece alışana kadar dudaklarımın iç tarafları çok yara olmuştu yemek içmek eziyet gibi gelmişti. Bir de her ay sıkıyolar ona alışana kadar da sızlıyor dişler.
Tgbtn Nobodyyy111 yaa çok mu zor 😔 dişlerimin düzelmesini istiyorum ama korkuyorum da, oğlum hala emiyor yemek yiyemezsem nasıl olur bilmiyorum
incilim Benim şimdi yok ama 2 sene önce taktırdım. Evet işe yarıyor dişlerimi tamamen düzeltti. Biraz uzun bir süreç ama kesin sonuç veriyor.
Tgbtn incilim dişerimde çarpıklık yamukluk yok sadece çok az boşluklar var bitişik değil. Eksik dişlerim var oralara implant yapılacak ama yer yok mecbur tel takmamız gerek dediler
Nobodyyy111 Tgbtn alışana kadar zor oluyor ama sonrası sıkıntı değil senin bir parçan gibi oluyolar sonradan ☺️
Deletedmom_215 Ben daha önce taktırmıştım. İnanın en sevdiğim zamanlar oldu telleri ben çok sevmiştim çıkınca baya üzüldüm. Sadece doktor randevusuna gittikten sonra telleri değiştiriyordu o bir hafta çok ağrım oluyordu. Sonrasında sıkıntı olmuyordu
Tgbtn Deletedmom_215 doktor 6-8 ay arası dişlerin birleşir dedi çok beklemesine gerek yok dedi ama biraz araştırma yaptım kesin çözüm diyorlar
Hazal-askin Tgbtn doktorun önerisini dinle kesinlikle pişman olmazsin 🫶 ayrıca çok tatlı oluyor teller 🥰
Dhi Tgbtn 20 yaşında taktırdım 2,5 yıl. köpek dişlerim daha çıkık olduğu için diş teli dudakalrımı yara yapıyordu oraya koymam içn macun giib bişi vermişti. öle böle gçti şu an çok güzel valla
Tgbtn Dhi evet ben de gülümseyebilmek istiyorum dişlerimi göstererek aslında dişlerimde çarpıklık yok uzun dişlerim var onların geri gitmesi gerekiyormuş yani nasıl anlatayım uzun dişlerimin kısalması lazımmışki alt çenemdeki boşluğa implant yapılacak bu mümkün mü?
gizemaktass Benim var canım hemde 2.5 senelik bir tedavi. 1.5 yılı bitti ama araya hamilelik girdi dogum girdi randevular aksadı. 1.5 yılı geride bıraktım doktor en fazla 1 1.5 sene daha kalır dedi. Zor olan tek şey temizliği. Uğraşmak gerekiyor. Az bir acı sizi her ay kontrolde oluyor sonrasında işlem esnasında hiçbir sıkıntı yok. Küpe takmak daha çok aciyordur hissediyorsundur öyle diyeyim. Doğuma dahi sezeryan oldum tel ile girdim.
Tgbtn gizemaktass bazıları ağzı acıtıyor yara oluyor başlarda yazmış ama kişiye göre değişiyor anlaşılan. Önemli olan sonrasında alınan sonuç benim için bir de oğlum hala emiyor yemek yiyemezsem nasıl olur bilmiyorum
Hazal-askin Tgbtn hiç yiyemiyor değilsin tabi alışana kadar zor yiyorsun ısırma asilma vs yasak mesela sıvı tarzı beslenmek gerek ki süt için de sadece su bile içsem yeterli geliyor merak etme kesilmez🫶
Tgbtn Hazal-askin çok sevindim etkilenmemesi lazım sütümün gerçi benim oğlan 2 yaşında artık ama emzirmek istiyorum 😅
kucuksevgilim Tgbtn canım ne kadara taktırıyorsun şu an ki fiyatlar ne olmuş merak ediyorum bende çok istiyorum