Annelerim oğlum 4 aylık, 3.ayda bende saç dokulmesi fark ettim bu ayda daha da çoğaldı ya. Tararken saç elimde kalacak diye korkuyorum aşırı aşırı taraga gelmeye başladı. Bunu duymuştum ama ne yapabilirim saç bakımı için. Yada sizler ne yapıyorsunuz fikir verir misiniz? Kel kalacagim valla