AdaBebekAnnesi Merhaba güzel anneler ben aslında bayramlık almayı düşünmüyordum 9 aylık olucak hava nasıl olur bilmediğim için birde giymediği kıyafeti vardı onu düşünerek anannesinden hediye geldi ilk bayramlıklarımız sağlıkla huzurla geçiricek çok güzel bayramlarımız olsun yavrularımızla insallah 🤲🥰
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aminnn. Kazaların, belaların olmayacağı bir bayram olur inşallah hepimiz için 🤲💛
AdaBebekAnnesi silaa66 bordo krep elbise ve bandana olarak geçiyor ürün ismi satıcı yumurcak link alamıyorum Trendyol şuan da isteğinizi gerçekleştiremiyoruz hatası veriyor teşekkür ederim 🌸